مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-07اجتماعي

افزایش 4 تا 10 درجه ای دمای هوای گیلان/ احتمال گسترش حریق در جنگل ها


مدیرکل هواشناسی گیلان، از افزایش چهار تا 10 درجه ای متوسط دمای هوای استان طی چهارشنبه خبر داد و گفت: از اواخر وقت سه شنبه تا چهارشنبه، وزش باد جنوبی گرم به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها پیش بینی می شود.

- ایسنا/گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان، از افزایش چهار تا 10 درجه ای متوسط دمای هوای استان طی چهارشنبه خبر داد و گفت: از اواخر وقت سه شنبه تا چهارشنبه، وزش باد جنوبی گرم به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها پیش بینی می شود.

محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش ابر دانست و اظهار کرد: جیرنده با هفت درجه سلسیوس و سیاهکل با 20 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان هستند.

وی با بیان اینکه نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی غالبا پایدار طی 72 ساعت آینده در منطقه است، افزود: طی این مدت روند افزایش نسبی دما و در پاره ای از نقاط مه صبحگاهی مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی گیلان تصریح کرد: به سبب شکل گیری ناپایداری های موقتی افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده به ویژه در نواحی شرقی استان دور از انتظار نیست، اما از اواخر وقت سه شنبه تا چهارشنبه، وزش باد جنوبی گرم به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 4 تا 10 درجه ای دمای هوای گیلان/ احتمال گسترش حریق در جنگل ها

افزایش 4 تا 10 درجه ای دمای هوای گیلان/ احتمال گسترش حریق در جنگل ها